“ဘံု”
ခံုပုပုေလးေတြ
ခင္းထားေသာ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ကိုမွ ေရြးျပီးထိုင္တတ္သည့္ သူငယ္ခ်င္းတစ္စုႏွင့္ အတူ ျဖတ္သန္းခဲ့ဖူးေသာ
ဒူးေထာင္ေပါင္ကား ေန႕စြဲမ်ားတြင္ ျငိက်န္ခဲ့ဲသည့္ တစ္ပတ္ႏြမ္း စြပ္က်ယ္ ခပ္ညစ္ညစ္ ကေလးကို
အျပင္းအထန္ သတိရေနမိသည္။ တိုက္ခန္း၏ လူေခၚ ေခါင္းေလာင္းၾကိဳးကေလးအား တစ္စံု တစ္ေယာက္
လာဆြဲမည့္ အခိ်န္ကို ေမွ်ာ္လင့္တၾကီး ေစာင့္ေနခဲ့ရဖူးသည္။ တေရြ႕ေရြ႕ တိုးတိမ္သြားသည့္
အမိႈက္သိမ္းလွည္း၏ ေခါင္းေလာင္းသံက မရိွမဲ့ ရိွမဲ့ တက္ၾကြမႈ လက္က်န္ကေလးမ်ားကိုပါ ထိုးသိပ္
ဖိႏွိပ္ကာ သိမ္းယူ သြားသည္။ အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာဖြင့္ဖို႕ ၾကိဳးစားေနမိသမွ် အၾကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာပင္
ပြင့္မလာႏိုင္ေသာ ဒဏ္ရာရ ကြန္ျပဴတာတစ္လံုး၏ တတီတီ ေအာ္ျငီးသံကို ေအးစက္စက္ ေကာ္ဖီ တစ္ခြက္ျဖင့္
ခုခံ ကုသ ေနရသည္။ ျပန္႕က်ဲေနေသာ အမိ်ဳးအမည္စံုလင္လွသည့္ သီခ်င္းစာအုပ္မ်ား၊ DVD/VCD အေခြမ်ား၊ ကဗ်ာစာအုပ္မ်ား၊ တြန္႕ေၾကေနသာ
အိပ္ယာခင္း၊ ပံုလ်က္သား ပုဆိုးမ်ား၊ ေစာင္မ်ား စသည့္ ရံေရြေတာ္မ်ား၏အလယ္တြင္ အိုးကြဲေနေသာ
အသံေၾကာင္ ဂစ္တာတစ္လက္က ပက္လက္ၾကီး စံျမန္း ေနသည္။ ျပတ္သြားသည့္ နံပါတ္(၁) ဂစ္တာၾကိဳးကို
တစ္ေယာက္ေယာက္က လာျပီး ျပန္လည္ တပ္ဆင္ ေပးလိမ့္မည္ဟု ဘယ္လို ယံုၾကည္မႈမိ်ဳးႏွင့္ ေမွ်ာ္လင့္
ေနမိပါသနည္း။
အခန္းတံခါးကို
ေအးစက္စက္ၾကီး ေခါက္လိုက္သည့္ အသံျဖင့္ အလန္႕တၾကား ႏိုးထလိုက္ရေသာ မနက္ခင္းမ်ားစြာတို႕သည္
ႏႈတ္ခမ္းပဲ့ေနေသာ ေဆးခံခြက္ အအိုကေလးထဲတြင္ ျပာမႈန္မ်ားႏွင့္အတူ ထိုးေခ် ျငိမ္းသတ္ထားျခင္း
ခံေနၾကရသည္။ ၀ရန္တာမွ ေအာက္သို႕ ငံုကိုင္းၾကည့္လိုက္တိုင္း ရင္ဘတ္ထဲတြင္ တလွပ္လွပ္
ျဖစ္သြားသည့္ ခံစားမႈမွာ ပထမဆံုးအၾကိမ္ ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရစဥ္ကအတိုင္း လတ္ဆတ္ေနဆဲ။ တလွပ္လွပ္
ျဖစ္ေနဆဲ။ ထိတ္လန္႕ ေၾကာက္ရြံ႕စြာပင္ ႏွစ္သက္ စြဲလန္းမိေသာ ေ၀ဒနာ..။
တိုက္ခန္းမ်ား၏
ေမွာင္မည္းေနေသာ ေလွကား တစ္ေလ်ာက္ တေရြ႕ေရြ႕တက္လာစဥ္ အေပၚဆီမွ အရိွန္ျဖင့္ ေျပးဆင္း
လာေသာ (သို႕မဟုတ္) ေအာက္မွ အရိွန္ျဖင့္ ေျပးတက္လာေသာ ခပ္ျပင္းျပင္း ေျခသံမ်ားကို ၾကားလိုက္ရလွ်င္
ေရာက္ရာ ေလွကားထစ္၏ ေဘးနံရံ ကို ကပ္၍ ေရွာင္တိမ္း ေပးတတ္ျခင္းသည္ပင္ အက်င့္တစ္ခု ျဖစ္လာခဲ့သည္။
လူေခၚ ေခါင္းေလာင္းၾကိဳးကို အေပၚသို႕ ဆြဲတင္ထားကာ အခန္းတံခါးကို ေသာ့ခတ္၍ ေမွာင္မည္းေနသာ
အခန္းက်ဥ္းထဲတြင္ ထူးအိမ္သင္၏ သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ပုဒ္ကို တိုးတိုးေလး ထပ္ေက်ာ့ဖြင့္ထားျပီး
စိတ္ကို တတိတိ လီွးျဖတ္ရသည့္ အရသာအား နာနာက်င္က်င္ စြဲလန္းေနမိျခင္းသည္ အနက္ေရာင္ စိတၱဇျဖစ္ေၾကာင္း
၀န္မခံလိုပါ။ ေနရာျပပုဒ္ မ်ားကိုသာ ေျမာင္းထဲသို႕ သြန္ပစ္လိုက္ မည္ဆိုပါလ်ွင္ ထြက္ခြာျခင္းသည္ပင္
ဆိုက္ေရာက္ျခင္း၏ အစျဖစ္ေၾကာင္း တံခါးပိတ္ ယံုၾကည္၍ ရပါလိမ့္မည္။
ဆိုင္းထမ္းျဖင့္ထမ္း၍
ေရာင္းခ်ေသာ ကုန္စိမ္းေစ်းသည္ တစ္ေယာက္လို အစိမး္ေရာင္ေတြကို ထမ္းပိုးကာ လမ္းေတြေပၚမွာ
ေလွ်ာက္သြားခ်င္ေနမိသည္။သို႕ေသာ္ စိမ္းစို လတ္ဆတ္မႈသည္ စိတ္အလိုအတိုင္းလိုက္၍ မစိမ္းစိုႏိုင္ေၾကာင္းကို
ေျခာက္ေသြ႕ ပ်က္စီးခဲ့ျပီျဖစ္ေသာ ႏုပိ်ဳမႈ အခိ်ဳ႕က သက္ေသျပေနၾကသည္။ ေခါင္မိုး ကို မိုးစက္မ်ား
ရိုက္ခတ္သည့္အသံ တေဖ်ာက္ေဖ်ာက္ (သို႕မဟုတ္) တေျဖာင္းေျဖာင္း မၾကားရဘဲ အသံတိတ္ ရြာေနေသာ
မိုးကို အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆိုေနဖို႕ မၾကိဳးစားေတာ့ဘဲ တိုးတိုးကေလး ေငးေနမိသည္။ မိုးေရထဲမွာ
တေရြ႕ေရြ႕ ထြက္ခြာသြားသူ၏ ေျခသံကို မႈန္မႈန္၀ါး၀ါး ၾကားေနရသည္ ။ အာေခါင္ကိုျခစ္၍ ေအာ္ေခၚဖို႕
ၾကိဳးစား လိုက္သည္။ suside လုပ္သြားသည့္ အသံ ကို မ်က္စိျဖင့္ မျမင္မေတြ႕ ႏိုင္ၾကသူတို႕
ဟက္ဟက္ ပက္ပက္ ရယ္ေမာ ေနၾက၏။
ဘယ္ေတာ့မွ
ဖြင့္ျဖစ္ေတာ့မည္ မဟုတ္ေသာ ျပတင္းေပါက္တစ္ေပါက္ကို ပိုင္ဆိုင္ထားရျခင္းႏွင့္ ပတ္သတ္၍
အခန္းက်ဥ္းေလးကေတာ့ ေက်နပ္ႏိုင္မည္ မဟုတ္ပါ။ မ်က္ေစ့စံုမိွတ္ကာ အညစ္ညမ္းဆံုးေသာ စကားလံုး
ျဖင့္ ဆဲေရးပစ္လိုက္သည္ ။ ေလွကားအတုိင္းတက္လာေသာ ေျခသံမ်ား၊ ေလွကားအတိုင္း ဆင္းလာေသာ
ေျခသံမ်ား၊ အခန္းေရွ႕မွ ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားေသာ ေျခသံမ်ား၊ ခပ္တိုးတိုး စကားသံမ်ား၊ ေအာ္ၾကီးဟစ္က်ယ္
စကားသံမ်ား ။ေသာ့ခတ္ကာ ပိတ္ထားေသာ အခန္းတံခါးေရွ႕တြင္ လက္ပိုက္ျပီး ရပ္ေနရင္း တံခါး၏
အျပင္ဘက္မွ အသံဗလံမ်ားကို က်ားနာ တစ္ေကာင္လို စူးစူး ရွရွ ၾကည့္ ေနမိသည္။
လမ္းက်ဥ္းက်ဥ္းေလးထဲမွာ
လူေတြက ေဖာင္းပြေနသည္။ တိုးေနသည္။ တိုက္ေနသည္။ ေက်ာ္ေနသည္။ နင္း ေနသည္။ မနက္ခင္း ကုန္ဆံုးသြားသည္အထိ
မေရာင္းရေသးဘဲ က်န္ေနခဲ့ေသာ အီၾကာေကြး တစ္ေခ်ာင္းလို ေပ်ာ့ျပဲ ေခြေလ်ာ ေနသည့္ ယံုၾကည္ခ်က္တို႕ျဖင့္
က်ီးကန္းမ်ား အသံ တအာအာ ေအာ္ျမည္ ေနၾကသည္။ ရနံ႕ေတြကို က်ဲပက္ဖို႕ ၾကိဳးစားေနေသာ ပြင့္လက္စ
စံပယ္ငံုကေလး ေရေႏြးပူျဖင့္ အပက္ ခံလိုက္ရသည္။ ေဆးေပါ့လိပ္မ်ားသည္ ေနာက္ဆံုးထြက္သက္အထိ
အေလာင္ကြ်မ္းခံေနရျခင္းကို ခုခံ ကာကြယ္ ျငိမ္းသတ္ သြားၾကသည္။ ၾကိဳးျဖင့္ တြဲေလာင္း
ဆြဲထားျခင္း ခံရေသာ ဂက္စ္မီးျခစ္က အေျခအေန ေပးသည္ႏွင့္ တျပိဳင္နက္ မီးလွ်ံကို အျမင့္ဆံုး
ေတာက္ေလာင္ျပသည္။ အပူသည္ လူသတ္ေကာင္ တစ္ေကာင္လို ေျခသံလံုလံုျဖင့္ ခ်ဥ္းကပ္လာတတ္ပါသည္။
ပိတ္ထားေသာ
မွန္ျပတင္းကို တဖ်တ္ဖ်တ္ တိုးေ၀ွ႕ေနသည့္ လိပ္ျပာတစ္ေကာင္၏ အေတာင္ပံေတြက ဆိုညည္းလက္စ ေတးသြားကို အဆံုးမသတ္မီွ အသက္ဆံုးေစခဲ့သည္။
သီခ်င္းသံ ကင္းမဲ့ေနသည့္ အခါ မီးသျဂိဳလ္စက္၏ ေခါင္းတိုင္မွ လြင့္ထြက္လာေသာ မီးခိုမ်ား
ပ်င္းရိေနၾက ပါလိမ့္မည္။ ၀ယ္ယူ စုေဆာင္း ထားေသာ စာအုပ္မ်ားတြင္ မိမိ၏ အမည္ကို ေရးထိုးတတ္သည့္
အက်င့္မရိွေတာ့သည္မွာ ကာလ အတန္ ၾကာခဲ့ျပီ။ သနပ္ခါး ၾကိဳက္သည္။ ပိေတာက္ပန္း ၾကိဳက္သည္။
အ၀ါေရာင္ကိုေတာ့ ေတြ႕ရာ သခ်ိဴင္း ဓားမဆိုင္းဘဲ သတ္ပစ္ခ်င္သည္။ တဖ်တ္ဖ်တ္လြင့္ခါ မေနဘဲ
ျငိမ္သက္ေနကာ ရံဖန္ရံခါတြင္မွ အနည္း ငယ္မွ်သာ လႈပ္ခါတတ္ေသာ အ၀ါေရာင္ ခန္းစီးမ်ား၏ တိုက္စစ္ကို
အလူးအလဲ ကာကြယ္ေနရသည္။ အခန္းေထာင့္မွ ပန္းအိုးထဲတြင္ ႏွင္းဆီအပင္ေပါက္ကေလးက ႏြမ္းေဖ်ာ့စြာ
ရွင္သန္ျခင္းကို ျခစ္ယူ ေနရွာသည္။ အ၀ါေရာင္ ႏွင္းဆီမ်ား ပြင့္မလာဖို႕ ေမွ်ာ္လင့္ပါသည္။
တစ္ခိ်န္က ဗန္ဂိုး၏ ေနၾကာပန္းမ်ားကို ခိ်တ္ဆြဲ ထားခဲ့ဖူးေသာ ဧည့္ခန္းနံရံတြင္ အ၀ါေရာင္တစ္ခ်ိဳ႕ စြန္းထင္းက်န္ေနရစ္သည္။
သီခ်င္းနားေထာင္ခ်င္စိတ္
မရိွေသာအခါ၊ ဂစ္တာတီးခ်င္စိတ္ မရိွေသာအခါ၊ ႏြမ္းလ်ေနေသာ ႏွင္းဆီပင္ကေလးကို ေရေလာင္းခ်င္စိတ္
မရိွေသာအခါ၊ စာဖတ္ခ်င္စိတ္ မရိွေသာအခါ၊ ကဗ်ာေရးခ်င္စိတ္ မရိွေသာအခါ၊ ဖုန္းေခၚသံမ်ားကို
လက္ခံေျဖဆိုခ်င္စိတ္ မရိွေသာအခါ ၀ရန္တာေလးဆီသို႕ထြက္၍ ေအာက္ကို ငံုၾကည့္ေနမိျခင္းသည္သာ
တစ္ခုတည္းေသာ ထြက္ေပါက္ ျဖစ္သည္။ ထိုသို႕ အျမင့္ တစ္ေနရာဆီမွ ေအာက္သို႕ ငံုကိုင္းၾကည့္လုိက္မိတိုင္း
ေၾကာက္ရြံ ထိတ္လန္႕စိတ္တို႕ျဖင့္ တုန္လႈပ္ လာမိေသာ ခံစားမႈသည္ပင္ အ၀ါေရာင္မ်ား၏ တိုက္ခိုက္
ထိုးႏွက္ေနမႈကုိ ေမ့ေလ်ာ့ကာေနေစႏိုင္သည့္ တစ္ခုတည္းေသာ အကူအညီလည္း ျဖစ္သည္။
ရႈပ္ေထြးေနေသာ
ဓာတ္ၾကိဳးမ်ား၏ ေအာက္တြင္ အနက္ေရာင္ လမ္းမၾကီးရိွပါသည္။
ရႈပ္ေထြးေနေသာ
ဓာတ္ၾကိဳးမ်ား၏ အေပၚတြင္ အသက္ရွင္ေနေသးေသာ လူတစ္ေယာက္ ရိွေနသည္။ ။
လင္းေ၀အိမ္
No comments:
Post a Comment